Bank reloaded - hogyan írd újra az ügyfélkiszolgálást

Személyi László

Ki lesz sikeres a bankszektorban a válság után? A kérdésre sokan keresik a választ, hazánkban is népes a mezőny...

Egy szemüvegét elhagyott történész szemével, a 90es évek bankszektora nagyjából az infrastruktúra és az irányítás kialakításáról szólt, a 2000-es évek pedig a termékfejlesztésről, a partnerkapcsolatokról és a végén a racionalizálásról. Ha a 2010-es éveket nézzük, még nem tudjuk, hogy mi lesz a legjellemzőbb, de egyelőre úgy tűnik, hogy a kiszolgálás minősége van a fókuszban. Kulcsszavak: ügyfélélmény, átfutási idő, egyszerűsítés stb. Mibe kerül mindez, és bankárok kellenek-e hozzá? Mi köze mindennek a fához?

Megpróbálom elmondani, de csak ha eljössz.

Képek